HAUL ZAKUPOWY/ CZYLI CO KUPIŁAM W ROSSMANNIE? -49%/-55%



Witajcie kochani!:)
Trochę mnie tu nie było, ale wracam do Was ponownie. Dzisiaj post jakich dużo w internecie :) Mianowicie chodzi o tą słynną promocję w Rossmannie na którą większość Polek czeka. Pierwszy raz drogeria zrobiła promocję bez podziału na 3 grupy. Cała promocja obejmuje kolorówkę-zaczynając od baz pod makijaż a kończąc na balsamach do ust. W dodatku z aplikacją Rossmanna i zakupie min. 3 produktów z różnych kategorii promocja wynosi -55%. Uważam,że warto skorzystać z aplikacji i zrobić większe zakupy :)


1. Podkład Bourjois Healthy Mix nr. 53
 cena: 62.99 zł

Zanim zakupiłam ten podkład przeczytałam chyba wszystkie możliwe recenzje na jego temat w internecie. Opinie były różne. Mnie nie zawiódł :) Mam mało problematyczną cerę, więc dla mnie jest idealny. Myślę,że z większymi problemami skórnymi by sobie nie poradził. Ma idealną konsystencję i cudowny zapach. Jest bardzo trwały. Jedyny jego minus jest taki,że ciemnieje na twarzy :(

2. Puder transparentny Rimmel Match Perfection
cena: 39.99 zł

To pierwszy transparentny puder jakiego użyłam. Jest lepszy od tego "tradycyjnego". Dobrze matuje. Nie zmienia koloru podkładu na twarzy. Idealnie się w nią wtapia. 

3. Paleta do konturowania Wibo, 3 steps to perfect face
cena: 24.79 zł

Warto ją kupić nawet bez promocji. Posiadam ciemniejszą wersję. Bronzer jest idealny. Rozświetlacz również spełnił moje oczekiwania, ponieważ nie mam jakiś wygórowanych. Daje lekki połysk rozświetlenia. Jedynie co mnie zawiodło to róż jest zbyt czerwony i nie wygląda za ładnie na twarzy. Ale uważam, iż za taka cenę warto kupić ten produkt, chociażby dla bronzera i rozświetlacza :)

4. Tusz do rzęs Maybelline, The Rocket Volum Express
cena: 32.99 zł

Zawsze kupuje tusze z Maybelline, więc ten jakoś nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia. Pierwszy raz w życiu zdecydowałam się na tusz, który zwiększa objętość aniżeli wydłuża. Nie skleja rzęs, ale pokrywa je intensywną czernią. 

5. Pomada do brwi z Wibo
cena: 23.99 zł

To również moja pierwsza pomada. Zdążyłam zauważyć,że jest bardzo wydajna. Jedno zamoczenie pędzelka (który jest w zestawie) wystarczyło mi do pomalowania całych brwi. Nigdy nie lubiłam zbytnio podkreślonych brwi, ale za drugim razem przeczesałam brwi szczoteczką, co dało im naturalny wygląd. Jest bardzo trwała. Nie ma mowy o żadnym zmyciu kiedy przez przypadek dotknie się swojej brwi. 

6. Pomadka i konturówka do ust z Lovely, K'Lips nr.5
cena: 25.39 zł

Nie od dzisiaj wiadomo,że ten zestaw Lovely robiony na wzór pomadki i konturówki od Kylie Jenner zrobił furorę. Jak za tak niską cenę jest naprawdę świetna. Konturówka jest idealnie dopasowana do pomadki. Można używać samej pomadki bądź konturówki :) Pomadka jest matowa i dosyć trwała :)


7. Matowa pomadka do ust z Lovely, nr. 2 i 3
cena/szt.: 10.99 zł

Po pierwszej godzinie noszenia tej pomadki na ustach wiedziałam,że będzie moją ulubioną. Noszenie aparatu nie pozwala mi mieć pomalowanych ust, ponieważ po jednym uśmiechu cała zawartość pomadki zostaje na aparacie a to wygląda dosyć nieestetycznie. Natomiast ta pomadka zaschła mi bardzo szybko na ustach. Jest matowa. Odczułam jakby "wżerała" się w usta, ale ich nie ściąga. Mi to nie przeszkadza,bo w końcu będę mogła mieć pomalowane usta bez obawy,że mam aparat ortodontyczny zabrudzony pomadką.

8. Serum do rzęs z Eveline
cena: 16.49 zł
9.Odżywka do paznokci 9 w 1 z Eveline
cena: 16.99 zł

Odżywkę do paznokci używam już od kilku dobrych lat i jak najbardziej polecam. Nieraz regenerowała moje paznokcie po hybrydach czy żelach i poradziła sobie z tym świetnie. Serum do rzęs kupiłam po raz pierwszy. Używam jej od kilku dni i już widzę efekty. Moje rzęsy zawsze były w wyśmienitym stanie,ale teraz są w jeszcze lepszym. Minimalnie się wydłużyły i mniej ich wypada.


10. Balsam do ust z Nivea
cena: 8.99 zł

Produkty do ust z Nivea są mi dobrze znane. Uwielbiam tą markę kosmetyczną :) Balsam świetnie nawilża usta i ma boski zapach kokosów <3




Ceny,które podałam są cenami przed promocją.
Po obliczeniu ceny wszystkich kosmetyków zapłaciłabym 274,59 zł. Dzięki aplikacji miałam promocję -55% i zapłaciłam 123.56 zł. Dlatego kocham takie promocje, mimo iż trzeba się "bić" o każdy produkt :)

PS. Post nie jest sponsorowany, a wszystkie kosmetyki wymienione powyżej zakupiłam sama!

A Wam jakie kosmetyki udało się złowić na promocji w Rossmannie? 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja mała podróż- Mrągowo (część 1)

Moja mała podróż-Gdańsk+Sopot (ost. część)

Moje ulubione seriale// TOP 5