Moje ulubione seriale// TOP 5

Witajcie kochani!
Dosyć długo mnie tutaj nie było. Ale od teraz postaram się bywać częściej :)

Jak się domyślacie po tytule- dzisiaj przychodzę do Was z propozycją 5 moich ulubionych seriali. Uwielbiam brazylijskie i tylko takowe się tutaj pojawią.

5. "Trzy razy Ana"
Serial pochodzi z 2016 r. Jest to remake serialu "Lazos de amor" z 1995 r, w którym główną rolę zagrała Lucero. Natomiast tutaj w główne postacie wciela się moja ulubiona aktorka- Angelique Boyer. Serial opowiada historię trzech sióstr, których wypadek samochodowy z dzieciństwa zmienił całe życie. Ana Laura- straciła nogę, Ana Lucia- zaginęła a Ana Leticia- sprawczyni wypadku, wyszła z niego bez obrażeń. Serial jest pełen intryg, ale i wielkich miłości. 

4. "Prawdziwe uczucie"
Serial pochodzi z 2012 r. Opowiada o zakazanej miłości starszych ludzi i problemach młodszych- kiedy miłość ochroniarza i wielkiej bogaczki nie ma przyszłości. Ponadto jak to w takich serialach- są ukryte tajemnice,które wywracają życie głównych bohaterów do góry nogami. Uwielbiam czołówkę tego serialu. Uważam, że warto go obejrzeć- nie tylko na ciekawy zwrot akcji, ale również serial pokazuje, że prawdziwe uczucie nie zawsze łączy małżeństwa, a obcy człowiek z ulicy może dać więcej miłości niż własny mąż. Ale czy prawdziwe uczucie ma racje bytu?

3. "Zbuntowani"
Serial pochodzi z 2004 r i  opowiada o perypetiach uczniów, którzy uczęszczają do prywatnej szkoły Elite Way School. Pokazane są problemy dzieci z rodzicami, dzieci z nauczycielami. Nie zabraknie również wielkich miłości- odejść jak i powrotów. Uwielbiam głównych aktorów <3 To właśnie w tym serialu pierwszy raz zauważyłam aktorkę Angelique B. jako 16- letnią aktorkę. Polecam ten 440 odcinkowy serial każdemu kto chce miło spędzić czas i się posmiać :)

2. "Gorzka zemsta"
Ten serial jeszcze do nie tak dawna zajmował pierwsze miejsce w rankingu moich ulubionych seriali. Serial pochodzi z 2003 r. Już jako 5- letnia dziewczyna oglądałam go z wielkim zapałem. W serialu jest ukazany romans młodej i biednej dziewczyny ze starym, bogatym i zamężnym mężczyzną. Niestety starzec nie mówi swojej kochance o tym,że ma rodzinę. Mężczyzna ginie a młoda dziewczyna dowiadując się,że jest w ciąży szuka pomocy u jego rodziny. Wtedy dowiaduje się iz posiada on już żonę i trzy córki. Zdruzgotana dziewczyna popełnia samobójstwo. Jej trzej bracia podstępem zatrudniają się w domu starca- chcą pomścić śmierć siostry. Niestety cały plan się psuje kiedy między braćmi Reyes a siostrami Elizondo rodzi się miłość...

1. "Moja nadzieja"
Znam ten serial od kilku tygodni,ale już od pierwszego odcinka wiedziałam,że będzie moim faworytem! Serial powstał w 2015 r. Uwielbiam go za to,że jest inny od innych. Standardowy stereotyp wygląda tak- bogaty chłopak zakochuje się w biednej dziewczynie. A tutaj tego nie ma! Można pomyśleć, że serial będzie nudny, ale nic bardziej mylnego. Cała akcja dzieje się w klasztorze Santa Rosa w Buenos Aires. Kiedy to młoda dziewczyna uciekając przed zbirami,którzy zabili jej przybraną matkę- wsiada do pierwszego lepszego autobusu. Z pomocą zaprzyjaźnionej matki przełożonej udaje nowicjuszkę. To tutaj pozna swoich biologicznych rodziców i zyska brata. Poznaje księdza Tomasa. Miedzy Esperansą o niebiańskim głosie i prawdomównym księdzu zaczyna się rodzić zakazane uczucie...   

Mam nadzieję, że przedstawione przeze mnie seriale również wam przypadną do gustu.
Piszcie jakie Wy oglądacie i jakie polecacie! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja mała podróż- Mrągowo (część 1)

Moja mała podróż-Gdańsk+Sopot (ost. część)